گاز، برق و آب رایگان برای مددجویان مستمری بگیر بهزیستی قم

مددجویان بهزیستی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف مشمول قبوض رایگان اشتراکات خواهند بود .

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف اجرا می‌شود و ابلاغیه آن توسط دولت به دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مربوطه ارسال شده است و در سراسر کشور در حال اجرایی شدن است .

مدیر کل بهزیستی قم  خاطرنشان کرد  کرد: این قانون جزو مصوبات بودجه سال ۱۴۰۰ دولت است و در ابتدای سال ۱۴۰۰ قابلیت اجرایی داشت اما آیین‌نامه اجرایی این قانون که مصوبه هیئت وزیران است، دوم آذر امسال ابلاغ شده و قبوض گاز، برق و آب مددجویان مستمری بگیر بهزیستی مشروط به رعایت الگوی مصرف رایگان است و مددکاران بهزیستی در مراکز تامین و توسعه و مراکز مثبت زندگی اطلاع رسانی لازم را انجام داده اند و در حال ثبت اطلاعات مددجویان در سامانه مربوطه جهت ارسال به شرکتهای توزیع گاز ، آب و برق می باشند .

پهلوانی با اشاره که اطلاع رسانی مکرر از طریق رسانه ملی و استانی و رسانه های مکتوب و... و همچنین اطلاع رسانی توسط مددکاران مجددا از کلیه خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی قم که مشمول این قانون هستند درخواست کرد  اطلاعات قبوض گاز،برق،و آب خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی ارائه کنند تا در این روند تسریع شود.

لازم به ذکر است در خصوص مددجویان مستاجر و همچنین مددجویان ساکن آپارتمانهای دارای کنتورهای مشترک هم تدابیری جهت حفظ حقوق این گروه در دست بررسی است .

کد خبر 52813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد